Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Σημεία των Ρινό-Καιρων

 























-Καλή σας μέρα κύριε, είμαι ο Αδάμ. Εσείς ποιος είστε; 

-Ο Πόλεμος.                                                                  

-Νομίζω ότι μοιάζουμε αρκετά. 

-Ίσως.                                                                           

-Πολλές φορές σκέφτομαι τι θα έλεγε ο Πινόκιο αν μας έβλεπε, επειδή κι αυτ... 

-Σταματήστε τη φλυαρία κύριε!                                      


 -Μα, νομίζω ότι μοιάζουμε και με τον Πιν... 
-Ο Πινόκιο έμαθε να κρατάει το στόμα του κλειστό        
μετά από τα κόλπα που του έκανε η μύτη του.               

-Χα! Αυτός ήταν ο πρώτος που την πάτησε! Εννοώ με τη μύτη, 
επειδή ο πρώτος-πρώτος που έκανε την αρχή ήμουν εγώ... 

 -Σσσσσσσ… ησυχία! Τι ακούγεται; Ποιος μιλάει εκεί; 

-Όχι εγώ! Αυτός ξεκίνησε που μπήκε δίπλα μου... 

Όχι εγώ! Αυτός φταίει! Εγώ, ως συνήθως, μόνο αμύνομαι... 

-Γιατί εγώ τι κάνω; 

-Σσσσσσσσσσσσσσσσσσ........ ησυχία! 

 -Πινόκιο; Εσύ είσαι; 
-Σσσσσσσσσσσσσσσσ...........             

 -Σσσσσσσσσσσσ............                                                
.......................................
 ...................................... 


Artist: Rene Magritte 


Δεν υπάρχουν σχόλια: